mulletsaint Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 Just wondering. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kraken Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 I don't know, but as long you keep counteracting them with threads of this quality I'm sure we'll be just fine. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonnyboy Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 I want a list of confirmed "he must be sacked now" people. Then can laugh at them later: Alpine DD DPS Lard Mr X ... ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mulletsaint Posted 1 November, 2012 Author Share Posted 1 November, 2012 Miaow. Just thinking surely they could be rolled into one. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wade Garrett Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 I want a list of confirmed "he must be sacked now" people. Then can laugh at them later: Alpine DD DPS Lard Mr X ... ... Add my name. I'll be happy to be proved wrong. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltonroader07 Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 Add my name. I'll be happy to be proved wrong. Add mine as well; I want to give him time Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kraken Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 Add mine as well; I want to give him time Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Majestic Channon Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 Add mine as well; I want to give him time Do you answer the iron when the phone rings? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saint_clark Posted 1 November, 2012 Share Posted 1 November, 2012 Do you answer the iron when the phone rings? Brilliant. But in answer to the OP, at least one more than we need of these threads. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts